Julgranen -19

Den blev vacker gran! Noga utvald. Om jag ska gnälla på något så är den lite kort. 
 
 
Här har jag smygfotat granen snett bakifrån. Jag hade gärna tagit in granen redan o början av December men granar brukar inte gilla mitt ständiga eldande och ständiga brist på vatten. Det sägs att 1 av 10 kungsgranar barrar, får se vilken vi fått. Förresten är det Zessie som dricker upp granvattnet och jag som glömmer vattna. Det är det sista jag tänker på i ärlighetens namn, jag vattnar ingenting, varken granar eller blommor.
 
 
Här syns den lite bättre. Den har fått ett tåg att leka med, vilket var mycket uppskattat! 
Den kommer bli så glad när den får paket under sig. Idag försökte tåget köra på hamstern, vilket kude gått illa. Efter det lekte C kurragömma med Marschmellow och C sprang iväg och gömde sig, jag gömde då Marschmellow i fickan och C fick panik och trodde den hade sprungit in i något hål. Det var kul. 
 
JULMYS!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0