Sjuk Sjukare Sjukast!

Vi spenderade hela sportlovet med att vara sjuka. Barnen låg ordagrant i sofforna hela veckan! 
 
 
Vi fick influensa, var dåliga två veckor ungefär. Först Mike, sedan Nicci och sist Cimberli. Barnen var riktigt slöa och det var svårt att få ner deras feber. A jobbade helgen så var borta två veckor. Efter att ha vart vaken varje natt i en vecka svimmande jag. Eller jag minns egentligen inte helt vad som hände. Jag stod vid ytterdörren och kände mig snurrig, sedan satt jag helt plötsligt i badrummet och pratade med mamma i telefon. Antingen svimmade jag eller så teleporterade jag mig, hoppas på det sistnämnda så klart!
 
 
Här är vi på närakuten, Nicci behövde medicin. Både Cimberli och Nicci somnaded när vi väntade på doktorn. Nicci har varit så tjostig, han har ju astma och blir som regel sämst av barnen när han är sjuk. Har hostat så mycket! 
 
Jag blir så orolig när barnen är sjuka. Speciellt på nätterna när de var som sämst. Alla tre hade hög feber, hosta och var förkylda. Jag fick med influenza men väntade att bli sjuk tills barnen var relativit friska. Jag kände som vanligt på mig att barnen skulle bli sjuka så jag informerade jobbet ( jobbar som resurs på skola tillälligt för att vara snäll mot mamma som är sjukskriven pga fot-operation och för att det är kul så klart) att jag kommer behöva va hemma på fredagen för någon av barnen kommer vara sjuka då . Haha så rörigt formulerat! Jag göra alltså mammas jobb när hon är sjukskriven. 
 
 
Har äntligen beställt skolfoton på barnen! Hur vackra!! Pure perfection! 
 
 
Så var vi på Superhero-kalas! 
Jag var självklart Harley Quinn, för ja är hälften god och hälften ja, vad är jag hälften egentligen? 
 
Cimberli skämdes ihjäl då jag vart tvungen att köra henne till Cheer-träningen utklädd som Harley Quinn. Jag tyckte att vi var alldeles för uppklädda för att sitta i bilen och vänta i en och en halv timma och ansåg därför att vi skulle gå in till träningshallen. Mike var utklädd till Ironman och Nicci Superman ! Så kul!  
 
 
Här är jag i min jacka som jag fick av en vän för längesedan! Älskar den jackan men får sällan användning för den. Lack-leggings är inget jag förespråkar i vanliga fall heller, men så snyggt! Sorry för den stökiga bakgrunden =) 
 
Snart är jag med helt frisk, tror jag! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0