Mer Sälen

 
 
Jag hade med två nya underställ, detta är ett från Craft som hade fått bäst i test. Eller varmast och bäst i test för att vara mer korrekt! Bägge med tillhörande byxor så klart! 
 
Det andra understället är av märket Wyte.
 
 
Detta undestället fullkomligt älskar jag pga det ser ut som ett robotunderställ - fantastiskt! Några uppe i Toppstugan tittade lite väl länge på mig när jag hade på mig det. De önskar nog att de såg ut som robotar de med! Vilket underställ som var varmast? Båda hade fått bra i test, enligt testare på nätet. Båda är underbara, Crafts är lite sladdrigare material och snäppet varmare men då fryser jag ju extremt mycket- alltid. Älskar båda underställen! 
 
 
 
 
 
Jag och Nicci bestämde oss för att basta en dag. Jag får panik när det blir för varmt i bastun men bastade ändå. Det är bra mysigt med bastu efter man har varit ute i snön. 
 
 
 
Självklart körde jag Sälen-naglar. Alltså naglar som påminner om Sälen! Så snöiga och skimrande-isiga!
 
 
 
Jag är blå! Det är så fint och så högt uppe man är där i Sälenfjällen! 
 
Jag längtar redan tillbaka tills nästa gång vi far dit! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0