Mellandagar och Nyår -19

Mellandagarna började med att Cimberli åkte med ena kusinen hem. Där sov hon ett par nätter och hade det skoj. 
Sedan åkte jag och hämtade hem hemma. Jag och Syrran passade på att äta på Madame i Värnamo. Där blev jag lite mesviken på menyn då det som kallades vegetariskt inte alls var vegetariskt. SÅ fick ta fisk istället, den smakade inte mycket men ölen var okei.
 
 
 Nyårsafton var vi bjudna till goda vänner i Varberg! 
 
 
Jag och en syster började nyårsafton med Nyårsspinning! Det var så kul! Les Miles, är det högintensivt pass med sabba hårda vändningar! Efteråt fick vi bubbel och snacks! Perfekt start på nyårsafton. Jag älskar spinning! 
 

Sedan for familjen Alfsson ner till Varberg. Vi blev bjudna på goda appetizers, god huvudrätt och god efterrätt (som jag bakat)! Det var även så mysigt sällskap med film och musikquiz och andra mysiga saker. Barnen lekte så fint hela tiden och det underlättar att de har en ovanvåning som barnen kan leka gott på. 
 
 
Här klänger barnen runt i soffan!
 
Detta året var sonen (nedan på fotot) med, han har vi inte träffat på säkert 6-7 år! Så kul att få fira med honom med! Han är så kul, fin och så bra med barnen.
 
 
 
Här är vi ute och kollar på raketer. Jag har inte helt bestämt mig om vad jag tycker om det. En del av mig tycker det borde förbjudas för det är hemskt för djuren (en av mina två hundar, den som numera bor hos mamma, han är livrädd). Samma del av mig tycker det är idiotiskt ut miljösyn, även om det blivit bättre. En annan del av mig tycker det är nyår när man skjuter raketer. Men visst, gör alla raketer ofarliga, tysta och miljövänliga så är problemet borta. Jag är inte omöjlig utan kan ändra mig rätt fort, ibland fortare än vad som är sunt, sägs det...
 
 
 
Här har Nicci gett på att va ute och vi är inne med hundarna istället.
 
 
 
Paret vi var hos var hundvakter. Eftersom Zessie inte är rakterädd passade jag på att göra det tryggt för valpen. Den brydde sig inte om raketerna som tur var, ville mest gosa och ha uppmärksamhet hela tiden. Jag är inte rädd för valpar, inte små iaf! 
Sedan åkte vi vidare till Espevik och sov där! 
 
Helnöjd även med nyår! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0