Vårvärme - Träning

 
Så jag har beställt nytt proteinpullver! En hel massa! 
 
 
Beställde tre olika fast med samma smak. En vegetarisk, en vanlig och en med extra mycket protein i. Den vegetariska smakar hö och halm, eftersmaken är inte helt anjenäm. Den vanliga med 17g protein smakar fantastiskt. SÅ fantastiskt att jag inte kan avgöra om den är godast blandat med mjölk eller vatten. Den verkar ge resultat också, känner mig starkare med! 
 
Våren är här nu det känns i hela mig! Vill börja plantera saker, sitta ute i solen och gå sköna vårpromenader. Man ska frysa in hösten och svettas in våren sägs det. Det tror jag stenhårt på. Svettas halft ihjäl när jag går runt i övervarmt underställ, fleecekläder och tjocka jackor. Det är så jobbigt att gå snabbt när man är varm, blir mer strosande av det hela. Skippar nog understället denna veckan... 
 
 
 
Här strosar vi i Örbyskogen som barnen kallar det. Jagar Pokemón. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0