Vinter

Jag fullkomligt älskar vinter. Jag älskar allt med det. Snön, frost och jul! Dock fryser jag enormt mycket denna tiden varje år och önskar att jag bodde i den varma delen av USA, exempelvis Tampa eller Mexico (uttalas Mehiko). Jag älskar även vintriga utflykter och skidorter. Även om jag är totalt vettskrämd varje gång jag åker skidor och är helt övertygad om att jag endast kan åka i röda eller svarta backar, annars tror jag trillar. Jag gör iof det i gröna och blåa backar för där glömmer jag alltid av hur man svänger. Men trots det älskar jag skidorter!  
 
 
 
Jag älskar även att kolla på julfilmer varje dag hela December ( månader bör för övrigt alltid ha stor bokstav, i synnerhet December), lyssna på julmusik och försöka hitta nya vackra jullåtar varje år. Älskar även Justin Bieber och hans "Mistletoe. 
 
Efter att ha lyckats handla julklappar i dessa tider, nästan lyckats få vinterdäck på bilen och lyckats få tag på ett PS5 till Mike i födelsedagspresent så är jag snart redo för jul! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0