Kalas!

Då Mike blir 2 år på fredag har vi ju haft kalas! På lördagen var vi bortbjudna med vårt härliga grann-gäng. Vi åt god julmat och hade väldigt mysigt! 
De stora barna sov hos mormor och morfar. Dom var ditbjudna på julbak. Dom bakade julgodis och pepparkakor! Jag åkte ner på morgonen oh lämnade dom, åt soppa och visade min pappa hur man bakar bröd! 
Andreas var hemma och byggde på kojan! Den blir hur fin som helst! 
 
 
Mike ser lite förvånad ut och undrar om han få ta den där pepparkaksformen :)
 
 
 
Till kalaset hade jag och Cimberli bakat gröna och blåa kakor, kanelbullar ( som jag upptäckte när jag skulle hälla på pärlsocker att det var slut, men dom blev goda ändå) Och en Mudd Cake med Oreos! 
 
 
Tårtan blev snygg men väldigt söt! Inte gullig utan smak-söt, fick använda plackers, borsta tänderna i 2 minuter och skölja med flux på kvällen!
Hur har ni det med tandhygienen? Slarva ni och ljuger för tandläkaren om att ni fluxar varje dag!? Bustroll! *läs tandtroll*
 
 
Min stora kille!
Tack alla som kom på kalaset! Men fasters paket vann överlägset!
 
 
Han hann knapt vakna i morse innan han skulle leka med bussen!
 
Snart är det jul! Godnatt!


Kommentarer
Linnéa

Herregud vad söta ni är! Jag skulle vilja gå bakkurs hos dig. Mamma-bakkurs. Jag kan inte baka, och ännu mindre med två barn som ränner runt. Du är en supermamma Mariah!!! Saknar er, kramar

Svar: Söt du är! Ibland är det liite svårt att få barnen va lugna och/eller hjälpa till :) måste ses snart! Kramar!
Mariah

2013-12-17 @ 06:28:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0