Mike

 
 
Min lilla afro-pojke är som en virrepelle! Han tussar och plockar på och i allt! Blir tokig! Jag kan inte ens sitta och amma i soffan utan att han går ut i tvättstugan, typiskt stt han kan öppna dörrar nu!
När jag skäller på honom tittar han bara på mej, ibland ser han lurig ut! Men den fasen har ju alla barn :)
Vi får se vad dom säger på öron mot, ska dit i januari. Men väntar på kallelse, men jag ringde och puschade på dom lite :) känns som om man vill att nåt ska hända får man ligga på ganska bra! Men det gör mej ingenting jag gillar att ha kontroll! 
 
 
Provar Cimberlis napp om den är god, men ne!
 
 
 
Leker med favoritfötterna, samtidigt som han kollar på plingplong-mobilen!
Igår tog han sin första dalahäst! Jag höll fram den konstiga trähästen och då grabbade han tag i den! Väldigt högerhänt av honom! Mike och jag är vänsterhänta. 
 
 
Vansinnig och trött och tät i nosen!
 
Baby nezeril ska utgå. Sen kan man bara köpa den rosa! Den från 2 år. Näsdropparna för bebisar från 1 månad försvinner 31 december, även nässprayen från 7 månader tas bort! Jag har bunkrat upp. Fick ringa Apoteket och kolla var det fanns några kvar, dom var slut nästan överallt. Dom ska stoppas för att dom är stoppade i England och USA. Där finns dom i tablettform och antagligen överdoseras och ger därför biverkningar. I Sverige testade dom det för några år sen men kunde inte se några sånna biverkningar. Trots de har dom som gör läkemedlet bestämt sej för att ta bort det från marknaden! På de viset är de! 
Var av en slump jag märkte det, när andreas skulle inhandla det i helgen varndet slut överallt, jag förstod att det var stopp men ibland blir det ju de ändå! 
 
Idag blev det kantarellpasta till lunch!
 
 
Nu väntar vi på snön! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0