Duktiga barn!

Igår, torsdag var jag och Mike på inskolning en timma igen. Gick jättebra. Mike lekte och var duktig. Cimberli blev inte lessen när vi gick, utan hon tog på sej regnkläder och sprang ut och lekte. Jag och Mike åkte till lilla staden och shoppade! Efter en stund kom min syster och vi åt grillad macka med kyckling och bacon! Typ panini. Mike valde såklart risifrutti och bulle till efterrätt. Våra fynd!
Barnen blev mycket nöjda med sina kläder, jag behövde lite smink och pyttesmå slevar och sånt! Det fick jag! Och det nya påslakanet med! Hundarna är köpta vid tidigare tillfällen men koftan under köpte jag!
På kvällen var Cimberli himlans trött och somnade när hon satt i soffan vilket nästan aldrig hänt förut.
Idag var jag och fick min andra dos med järn. Fick ta med båda barnen, då gäller det att tänka smart! Andreas är ju vanligtvis ledig fredagar, men har fått jobba dom sista. Kakor, saft, festis och tvättservetter var min plan! Barnen var väldigt duktiga. Sköterskan stack mej i handen först för det skulle va lättare för mej med barnen men det kändes inte helt okei. Det sved och gjorde ont efter ett tag, jag bad henne sticka om mej! Det gjorde hon
Denna gången blev det rätt! Mike tröttnade när vi kom till väntrummet men var hyfsat nöjd sen. Jag fick jaga honom med droppstativet i högsta hugg :) När vi kom hem kom fönsterputsare hit och gjorde fint! Det ösregnade när dom putsade ute! Stackare men rent blev det! Tackarrr! Och nej, det var inga barbröstade vältränade män som putsade utan trevliga tjej-damer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0