Besök!

 
Här springer Mike i tidiga morgonvärmen, med en lek-gaffel i handen! Vi fick flytta på våra palmer, dom välte massa gånger i blåsten! Dom ska givetvis inte stå där, utan ska flyttas runt tills dom hittat sin plats i samhället! 
 
Denna veckan har varit full med besök, jättemysigt! I början av veckan var ett par här med sin lille bebi! Han är fruktansvärt söt! Dom har inte varit här sen vi byggde huset. Sen var min syster Emmiz här på besök, då kom en annan vän! Mycket passande på Norges nationaldag och allt, även hon bjöd på bebimys! Vilket verkligen behövdes i värmen, bebimys är bra mot allt! Även denna fruktansvärt söt med sina stora ögon och goa pussmun :)
  
 
 
Här står Cimberli och spanar, antagligen på saker som Mike kastat ner!
 
Grannen var här även han med en bebis, lite större än dom andra två, men hon är en gullegris! ser ut som en söt krypdocka! Vi satt och njöt av den starka kvällssolen!
 
Helgen bjöd på bokföringskurs! Eller den bjöd väl inte riktigt på det, men jag var på kurs i helgen. Den var på medborgarskolan. Men va jobbigt det var att sitta stilla i flera timmar. När jag kom hem fick jag kramp i vaderna. En givande kurs är det allt, var där lördag och söndag samt ska dit nästa helg! Extra trevligt är det att grannen är med, vi kompleterar varandra väldigt bra! Debet och kredit! Sen att någon ställt en enormt stor godisskål med sånna där syrliga hårda karameller bakom oss i armslängd gör ju inte att vi tycker sämre om kursen :) 
 
Sen var det grill hos en annan granne, med min bokföringsvän och hennes familj! Hade fått läxa från kursen, som tur va hade min läxvän druckit vin, tur det annars hade vi nog inte klarat av läxan lika fort :) Vi satt ute och åt mycket god mat och njöt av underhållande sällskap! Nu när Mike går runt blir det massa passande på honom, på gott och ont. Han smiter gärna mot den varma grillen och måste  fångas in hela tiden. 
 
Nu är det hockey! Nervöst! men det hjälper med: 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0