Febrig flicka!

Grattis Sverige till guldet! Och tackar för en underhållande spännande match! 
 
Natten till måndag kunde jag inte sova, hade jätteont i rygg, ljumskar och i det benet jag inte tycker om! Höger! Låg där och tyckte synd om mej själv, då vakna Andreas och matade mej med panodil. Då hör jag små söta steg och Cimberli kommer in i sovrummet. Gosade lite med henne och märkte att hon var varm och febrig. Ett skäll-host kom ur henne med, tydligt tecken på sjukdom! Iaf när det gäller henne. Efter en brottningsmatch och mutor i form av dinosaurie ägg med leksak i fick hon i sej alvedonen. Men ganska trevligt med sällskap eftersom jag ändå inte kunde
sova. Vi kollade på guldgrävarna på Discovery en stund och sen svalna hon av lite och somnade. 
Sen dess har hon varit febrig hela tiden, mer eller mindre. 
 
 
Såhär kan man se ut med feber! 
 
 
Här plockar hon blommor till sin pappa, men tröttnade lika fort och slängde dom! 
 
 
Pappa upp i dagen, drake på bröstet pch flinga på magen :) 
Idag tisdag har jag bokat stuga på Astrid Lindgrens värld *läs Vimmerby Camping*. i juni ska vi dit! Syster sandra och hennes barn ska oxå med! Mysigt! Måste bara hinna lära Cimberli vem Emil och dom andra folken är, hon känner bara till Pippi :) 
Trackback
RSS 2.0