Regn!

 
i helgen har vi varit i träslöv och kollat på växter. Mycket spännande, men väldigt mycket att välja på och väldigt mycket att tänka på! Kan ju inte plantera vad som helst vart som helst. Gubben som jobbade där bad oss ta med en ritning på våran tomt, han var väldigt noga med att vi inte fick köpa träd och sånt utan att han hade sett ritningen. Men två palmer blev det iaf! Super söta! Och vita jordgubbar som smakar annanas, röda jordgubbar som smakar hallon, röda jordgubbar som smakar sött och smultron som jag hoppas smakar sött dom med :)
 

 
I torsdags fyndade jag lite, och inte fyndade lite! En extern hårddisk på 2 terrabite som inte behöver ström, fantastiskt! Köpt på netonnet. Två söta iPhone 5 plånböcker, en till mej och en till mamma,köpt på ebay ifrån Kina, kosta 1/4 del av vad de kostar att beställa i Sverige! Samt dom enda tuggummina jag kan tänka mej tugga till halva priset på OKQ8! 
 
 
 Här är Mike ute och övningsgår! Diamond håller sej på avstånd. Även denna gång har Mike köksateraljer i handen!
 
 
 
Trädgården går framåt med! Stödmur klar! Trappa klar! Nu ska det läggas stenar och sättas lampor i, sen ska jag få mina betongrör som jag kan sätta i mina fina jordgubbar och smultron!
 
 
Idag är det måndag! Har regnat nästan hela dagen, har haft många sammandragningar idag, endel som gjort lite ont. Råkade även skura lite för mycke, vilket resulterade i att jag har mycket ont i ryggen nu ikväll! Pappa hämtade Diamond hunden, Zessie är sur för hon ville oxå följt med!
 
 
Cimberli och Mike leker! Fast Mike pratar i bankdosan!
Idag har vi ätit vegetarisk korvstroganoff, bestående av lök, röd paprika, ketshup, mjölk, grädde, buljong och soyakorv! Till middag gjorde jag en kärleksfull köttfärslimpa med potatis, morötter och brunsås! Även rårivna morötter som glömdes av och står fortf orörda i kylen!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0