Tisdag!

Härromdan blev jag förvånad, för att inte säga förvirrad! Skulle fylla i mina föräldradagar på försäkringskassan och då kom en undersökning fram, jag började fylla i den men då kom denna frågan upp:
 
 
Efter denna förvirrande fråga skulle jag googla på utespotlights, då kommer denna upp:
 
 
Jag har hört om isbrytare, men inte om detta. jag trodde inte man fick säga det ordet mer! Liten person tror jag man säger, men hur kan man kalla brytaren för detta då? Tycker det var fult! Fast å andra sidan blir det ju konstigt med litenpersonbrytare med! Liten brytare låter ju finare! Och framför allt, vad gör man med den?


Kommentarer
Din vän Lina

hahaha, FK är för roliga. Fyllde du i könet "Annat"? :)

2013-05-15 @ 14:56:42
URL: http://linafinablogg.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0