Brödbak!

Helgen var mysig, med farsdag och allt! Vi firade farsdag på lördagen, då Andreas jobbade alla dagar utom denna! Han fick en parfym, sin favvo parfym! Blev givetvis succés! 
Vi lagade pilgrimsmusslor till förrätt och kalvfile med rödvinssås och potatishalvor i ugnen till huvudrätt. Godis till efterrätt! 
 
 
 
Jag fick blommor av min älskling härromdan! Tackarrrrr!
 
 
 Äntligen fick Cimberli provat sina nya termobyxor ordentligt. Men burr va kallt det var i måndags! Måste lämna min jacka på kemtvätt snarast.
 
Vi bakar och bakar och fixar till dopet. Cimberli hjälper mej och knasiga Mike äter bröd. Han har nästan slutat med vanlig mat helt nu igen. Jättetrist! Antingen smakar han inte ens på maten eller skedar ut maten på bordet. Hoppas han slutar med detta snart! I och med detta har hans mage börjat knasa igen. Han är trög i magen, eller sådär konstigt vått kladd som han har haft förut. Han dricker massor ialla fall. 
 
 
Han pillar på allt nu igen! Här har han dragit ur tvätten ur tumlaren, hämtat en hello Kitty gubbe och sin pappas halsband! Gullegris!
 
 
 
 
 Härligt fyllig bebis!
 
Nu ska jag amma och lägga Cimberli, amma Nicci förstås inte Cimberli :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0