Julklappar!

Nu har jag fått köpt eller ja beställt dom sista klapparna. Har i och för sej en eller två kvar till älsklingen! Men en hel drös att slå in i fina paket :)
Ska bli spännande att se hur fin granen blir i år! Någon tipsade Andreas om sladdlösa lampor i granen, nja, får se hur det blir med det. 
 
Jag fick äntligen mina ljus jag beställt från partylight! Och min fina ljuslykta som jag impulsivt stoppade blommor i.
 
 
Ni får snart se en uppdatering av innehållet :)
 
Zessie skrämde mej rejält härromdan. Jag kom precis hem och Cimberli öppnar dörren. Zessie springer i full fart efter nåt hårigt. Jag efter över till grannens tomt upp för kullen men får inte tag på henne. Men Andreas kom ut och röt till då kom hon igen. Jag såg att den var större än en katt men inte vad det var, Cimberli säger att det var en röd katt. Räven är nog tillbax! nu kommer jag inte släppa up Zessie som jag brukar, utan får gå med henne ut. 
 
 
Köpte en ny matta förra veckan. Den anlände till dörren i onsdags. På bilden ser den ut att passa bra där. Men den ljuger. Mattan ska vara i tv rummet, men det bordet var omöjligt för mej att flytta själv. Därför flyttade jag de bordet som jag kunde, var ivrig att se hur mattan skulle se ut under ett bord :) 
 
 
Såhär ska det se ut!
Men den mattan ska bort den med. Kan bara inte bestämma om jag ska ha en beige eller mörk matta, blir nog beige, ljus beige. 
 
I fredags kollade vi självklart på idol och sen fotboll! Matchen var spännande till slut, men jag måste bara fråga : whats up with that music? Hysterisk stressig musik som var nån hockeymusik! Hockeymusik, lät snarare som cirkusmusik! Fattades bara röda kläder och en såndär svart hög och hårig fåntratthatt! Inte nog med det, när matchen var förlorad spela dom låten na na na na na, nanananana, na na na na na! Jag kan inte sova Än! Hoppas Sverige inte väljer nån hysterisk musik på tisdag! 
 
Älsklingen har jobbat helgen denna vecka med! Fast både lördag och söndag! Men jag visste att det skulle bli flera helger med jobb nu fram till jul, men det känns ändå lite tråkigt. Men det som är bra är att han jobbat i Sverige och kommer hem på kvällarna! 
 
I dag gick vi ut och hade picknick! Jag och barnen och Zessie. Det var ju helt skönt väder ute. Vi fikade på hanatorp. Där var en pappa som tog fina bilder på sin son! 
Vi saknade förstås Andreas, men han kom hem vid 19 och hann precis träffa barnen innan dom skulle sova! Sen fick han åka och veckohandla åt oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0