Kakor blå!

Igår kom mamma förbi på morgonen med Diamond hunden. Han ska vara här i veckan för mamma ska opereras! Han har ju bott hos mamma sen mitten av sommaren. Han fick flytta dit för jag hade ingen tid för honom. Han är en väldigt dominant och krävande hund. Han behöver mycke kärlek och gos, det hinner jag tyvärr inte med. Men det får han hos mamma och pappa! I mängder! 
 
Cimberli bestämde att vi skulle baka blåa kakor! Jag tyckte det lät rätt äckligt! 
Jag försökte pynta dom, lite godare såg dom ut då! Jag valde att göra bruna med fall dom blå skulle bli alltför läskiga. Men smask va goda dom blev ändå! Bara man blundar och äter dom!
Men degen såg rätt härlig ut :) sugen?!
Äpplepaus i bakandet! För en gångs skull behövde dom inte sitta vid bordet och äta! Men sitta ner måste dom ändå :)
 
På em var vi ute på promenad, regnet hängde i luften! Några droppar blev det men inte utan att vi klara oss! En catch tog vi med! 
Sen blev det soppa på nötfärs, potatis, purjo, lite krossade tomater och majs! Båda barna åt, dom brukar aldrig äta soppa! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0