Sär skriving!

Igår efter jag publicerat senaste blogginlägget talade jag med min syster. Hon påpekade på ett fult sätt hur jag särskriver :) sen skickade hon exempel på hur tokigt det kunde bli om jag särskrev på fel ord; söt potatis, skum släckare, herr toalett, rök fritt! Då skrev jag Ulla red tillbaka och kände mej nöjd över att jag förstod vad hon menade!
 
 
 
Vi var ute på härlig höstpromenad med, hann precis hem innan regnet och haglet började!
Cimberli lyckades hitta några vattenpölar ibland löven, därför ser hon lurig ut!
 
Bakade långpannebröd med! Till och med Mike åt! 
 
 
Enkelt men tar en stund att göra då det ska stå och dra i 15 min och jäsa 2 gånger!
 
 
Ibland vill Cimberli va bebis!
 
 
Nu ska jag planera dom sista julklapparna! Spännande! Har kanske 5 pers kvar av 20, det börjar arta sej :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0