Stress!

Jag och barna har varit ute på härliga promenader i veckan. 
 
 
Mike pulsade runt i overålen och Cimberli letade vattenpölar  som vanligt. 
Efter en stund hittade hon en pöl, jag försökte ta ett fint kort på barnen när dom plaskade i den, men Mike smet hela tiden. Cimberli försökte fånga honom! 
 
 
Hon är duktig min docka! 
 
 
Men hon trilskas varje gång vi ska ut och gå nu. Tar kanske en halvtimma att få på alla utekläderna! Sen ska Zessie fångas med!
 
 
Här stoppar jag en leksak i munnen på henne, kände mej lite busig :) 
Mike var jättetrött en kväll, han hade vaknat kl 6 på morgonen. När jag pratade med älsklingen i telefon la Mike sej på golvet och somnade kl 18.00
 
Lillegubben!
 
I veckan har vi bakat mera bröd och rosa kakor!
 
 
Jag är hyper över dopet! Ska bli jättekul men stressigt! Ska fixa maten och duka på lördag! Beställde söta servetter som jag ska hämta ut dom på posten imån! Ska även hämta lite leksaker som jag beställt och en ståbräda till syskonvagnen! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0