Familj!

Igår blev Nicci 6 veckor! Känns underbart! 
Vi har kommit in i rutinerna vilket känns gott!
I fredags var vi och köpte vinterkläder till barnen, jacka, utebyxa och vantar till Cimberli, fleecekläder, mössa och vantar till Mike och vantar till Nicci!
Han babblar och jollrar hela tiden :) 
 
I helgen fick jag lock för öronen, läskigt. Hörde som en bas i höger öra hela tiden. Gick till doktorn som sa att han inte visste vad det var och skrev ut tabletter. Jag tog en och då blev det bättre. Vilket bevisade att jag var svullen i örongångarna av okänd anledning. Idag hör jag bättre men har fått ont i ena örat.
 
I lördags var vi ute på kvällspromenad hela familjen, var jättemysigt. 
 Här har vi släppt lös dom :)
 
Här busar dom i lekstugan vid mos!
 
Vi var hos öronläkaren med Mike i förra veckan. Hon kollade halsen och öronen. halsen var fin och vattnet i öronen borta. Skönt! Men sen frågade jag om varför Mike inte pratar än. Hon trodde det berodde på att han haft vatten örat länge. Men skickade en remiss till hörselstället i Borås. Det känns bra att bli tagen på allvar. 
Ska tillbaka till barnmottagningen om ett halvår och även till ögonmottagningen pga att han skelar. Att Mike är som han är kan ju även bero på att han inte ser ordentligt och därför snubblar. Sen är ju hans ena fot lite innåtskruvad med. 
Har även kontakt med Bvc hela tiden, eftersom vi ändå är där och väger Nicci. Bvc har lovat att prata med logopeden om han inte pratar mer nu när han fyller 2år! Har även kontakt med förskolan, som lovar att hålla koll på våran speciella pojk, även där kan vi få hjälp med en specialpedagog om dom anser att han behöver.
Känns hemskt, som om jag letar fel på honom, men jag känner att jag vill ha all hjälp som jag kan få, börjar bli jäkligt frustrerande att inte kunna lära han nåt, eller ja nåt lär jag väl honom men tycker han borde veta hur katten låter eller vart näsan är! 
Mina perfekta barn!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0