Helg

Helgen bjöd på mycket sol och värme! I fredags gick jag och barnen till Hanatorps camping, Cimberli gick duktigt hela vägen. Är flera km ändå!
På lördagen var vi ute och geocatchade, Cimberli cyklade hela vägen utan att klaga! Det var en lång promenad på närmare 2 timmar. Dom andra barnen ligger och sitter gott i den nya vagnen. Helt fruktansvärt nöjd är jag med den! 
Vi gjorde pulled pork med! Hur gott som helst, åt det med pitabröd och grönsaker! Jag hade road island dressing med i!
Andreas försöker fly, men lyckas inte!
Nicci ponken! 
 
Idag jag var jag och barnen ute på geocatching jakt igen. Denna gången hittade vi den, jag låg inatt och funderade på var den kunde va. Mycket riktigt låg den där jag trodde. Den hoppa upp i ansiktet på mej, jag skrek högt och slängde iväg den. Några gubbar som stod och grejjade på Hanatorps-stranden undrade vad det var för fel på mej. 
Måste införskaffa en ståbräda snarast, stackars Cimberli som får gå 4 km varje dag :) 


Kommentarer
Me & My Baby Dolls

Hej, va kul att du hittade till mig! Du har också en mysig blogg, jätte söta barn! =)

2013-10-22 @ 13:01:54
URL: http://mybabydolls.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0