Längtan till jul!

Jag och Cimberli längtar till jul, och snö! Hoppas snön dyker upp snart. Jag har inhandlat typ 10 julklappar. Dom andra har jag planerat väl! Lite osäker på en av Andreas klappar men annars känner jag mej nöjd. Vill ha julgran snart!
 
På fredagen var det full rulle. Kl 10 var vi på bankmöte, i nästan 2 timmar! Bankmannen verkade nöjd med oss och var mycket trevlig. Hoppas vi får ha kvar honom nu, då banken krånglat med oss och bytt bankman, pga att Andreas startade den svenska firman och dels för dom byter personal hela tiden.
Givetvis fick jag tvål i ögat precis innan mötet, detta är INNAN ögat svullnat under. Snyggt!
 
Andreas fick ett anfall i lördags, jag hjälpte till och skrattade hysteriskt hela tiden!
Han var trött på att ha den varma hår-mössan på sej hela tiden. Tilläggas ska att han rakade av håret med en skäggtrimmer. Den var bra trött på slutet, men efter lite vila piggnade den till igen!
 Syns ju att dom är släkt iaf ;)
 
 
Då pappa impulsköpt en båt var Andreas tvungen att åka och kolla på den. I söndags blev det därför en snabb sväng ner till Espervik, som avslutades med en promenad i ösregn. Men vi hittade iaf tre catcher. 
 
På kvällen gjorde vi lasagne ala Moberg! Receptet hittar ni här:
 
Mina gullungar!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0