Nicci

I tisdags gjorde vi amerikanska pannkakor, smask tyckte jag och Cimberli! Mike vägrade smaka, åt inte ens hallonsylten. Vi värmde dom som var kvar till frukost med! Nästan godare då! 
 
På onsdagen for vi ner till Varberg! Hälsade på mamma och pappa. Vi åt god mat :) sen var vi ute på världens regnigaste promenad. Har aldrig varit med om nått lika plaskigt. Tur jag hade med regnkläder. Men regnskyddet på vagnen var inte det lättaste att sätta på men det fick gå ändå. Planen var att ta tre geocatcher men vi fick vända tillslut och gå hem igen.
När jag och barnen skulle åka hem hade jag en toksäker plan för att hålla dom vakna, den lyckades inte och Mike somnade med en smoothie i munnen! Fick inte lagt Mike förrän vid 22 och Cimberli en halvtimma efter.
 
Här gosar dom i soffan hos mormor och morfar.
 
Nicci har fått nytt påslakan till spjälisen! Han är mycket nöjd men väljer ändå att inte sova där.
Han har likadant som mamma och pappa fast beigt.
7 veckor och en dag idag! Puss på honom!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0