Vagn!

I helgen blev jag vagnsugen. Började på fredagen och fortsatte till söndagen!
Mike myser framför tvn med fåret sean! 
Andreas håller på att somna och Cimberli, ja hon håller absolut inte på att somna :) vi kollar på ett stol-program.
 
Vagnsuget fortsatte till söndagen, då slog jag slag *läs bestämde mej* jag och mamma, hundarna och kidzen åkte till Gbg och shoppade vagn! En Babyjogger city mini GT double!
Oj vad nöjd jag blev! Den är bara 75cm bred och väger typ 12kg! Barnen sitter jättebra i den! 
 
Ännu nöjdare blev jag idag när jag var ute på premiär runda! 
Mike och Nicci var supernöjda! Cimberli var lite sur för hon ville med sitta i den nya roliga vagnen. Men hon ska få en ståbräda!
 
Vi bakade kakor på förmiddagen, kolakakor och chokladkolakaor med ringlad vit choklad och lite fint kulströssel på. Och åt köttfärsås med fullkornmakaroner :)
 
Sen gjorde vi morotsoppa med brödkrutonger! 
Jag tyckte det var jättegott, Mike åt tveksamt och Cimberli åt potatisen i soppan och krutongerna!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0