1 månad!

Idag är Nicci 1 månad :) och en dag! Min stora pojke väger hela 5290g och börjar bli tung att bära i bärsjalen. Jag har en aldonia bärsjal som är elastisk och av ekologisk bommul! Dock elastar ju den sej, efter en stund sitter han lixom längre ner. Men det gör ju inget och jag kan ju knyta om den, då blir han ju högre upp. 
 
Han kan redan prata, lite svårt att förstå men han försöker.
 
I lördags var vi på mamma-barn-gympa! Jag och Cimberli. Var kul att få lite egentid med bara henne! Först var hon blyg och skulle bara titta på dom andra men sen blev det fart! Sen tyckte jag det var kul att en vän till mej var där med sina barn. Kan absolut rekomendera detta! 
 
Big boy.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0