Lunginflammation och Astma Nicci bebis

Var på jouren i skene i söndags! Nicci har fått lunginflammation. Trodde inte 7 månaders bebisar fick det. Men efter att han knapt sovit på två nätter kände jag att det var lika på att åka in med honom.
Läkaren tittade på Nicci och frågade mej vem av oss föräldrar som har astma! Jag blev jättepaffär och sa VA? Då upprepade han frågan och jag svarade att Andreas har det. Han andas nämligen astmatiskt, han pressar ut luften på sidorna av kroppen och det gör tydligen bara dom som har Astma! Fy! 
 
 
Söta grekiska Nicci full med Kåvepenin, Mollipect och bricanyl medicin!
 
I måndags var Mike jättetrött på morgonem och Cimberli jättepigg. Därför lämnade jag bara henne. Men när jag hämtade kom hon haltandes, hon hade hoppat från en typ låda. Båda barnen fick därför vara hemma i går! 
Men idag envisades hon med att hon inte hade speciellt ont och inte behövde gå till doktorn utan skulle fira påsk på förskolan i stället :) 
 
 
Hon ville inte ha på sej påskförklädet vi köpte i helgen utan förra årets förkläde. Jag fick klippa sönder Andreas gula tröjja och göra huckle av det i stället. Men det tog hon på sej inne på dagis :)
 
 
För er som undrar är det fräknar jag ritat på honom men han sprattla under tiden :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0