Sommaren

I sommar har vi gjort allt och inget! Vi har badat massor, diskuterat fläktar och parasoller samt markiser i vanlig ordning! Jag ville ha en fläkt, Andreas tycker dom är fula. Detta slutade med en stor AC! Men va gott den kyler! Vi jobbad på markis-parasollen!
 
 
Denna härliga värmen! Dessa är nyinskaffade fynd! 
 
 
På denna bilden står stolarn på rätt plats! Mamma pappa badar med vilddjuren! 
 
Min stora Mike bara utvecklas hela tiden, Jag hänger knapt med. Han har fått lättare för att uttrycka sej, vilket gör det lättare för oss att förstå vad han förstår. Men han pratar inte än, inte ett ord. Fast han sa tack när jag tecknade tack till honom! 
 
 
Här leker han med vass-strån :)
 
 
 
Mike och jag och bebiflaskan, Mike älskar sin bebiflaska! Dax att byta kanske :) nej han dricker ur glas med men vågar inte låta honom dricka ur glas när han skuttar runt på altanen samtidigt! 
Han brukar duka, då lägger han ut en sked och kniv samt gaffel till sej själv. Men jag är rädd att han ska halka på stolen och få gafflen i ögat när han äter! Han får sked ett tag till tror jag. 
 
 
Underbara Öresjön!
 
 
Min söta stora tjej! Hon är as kul! Var på 4 års kontroll på Bvc och hon klara det galant! Hon blandade ihop vissa färger, inte själva färgerna utan svenska och engelskan. Purple iställt för lila :) men jag fick henne att säga det på svenska med! 
Igår på jysk hade hon konsert själv, hon sjöng om sitt appletree :))
 
Jag och tjockedockan och Aslan (läs Zessie)
 
 
Jag försökte få till en familjebild, men Andreas fiska och barnen smet!
 
 
Här kom han med middagen! 
 
Ha en fortsatt mysig sommar, jag bloggar om några dagar igen! Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0