Mike 3år

I lördags fyllde Tiger-Mike 3 år! Vi brukar åka till Liseberg på hans födelsedag. Är as mysigt att går där på julen ju! 
 Men eftersom det skulle vara regn och för jag är sjuk, har vart förkyld i 2 veckor som bara blivit värre. Äter nu pennicillin och hoppas jag är frisk imån! 
 
 
Hipp hurra! Detta var bästa presenten enligt Mike. En dumper tror jag det är, jag kallar den grävmaskin. 
 
 
Men när han öppnat alla paketen fick han gå ut i vörtbröd stökiga garage och där var en cykel! Lycka! Detta blev nog bästa presenten! 
 
Han körde runt inne tills det blev svarta sträck på golven och Andreas höll på att bli tokig. 
 
 
 
 Mike och Nicci sitter väl nerbäddade i goda åkpåsar! Tittar på stora radiobilar. 
 
 
Der regnade och var väldigt kallt. Jag frös! 
Cimberli och jag spelade. 
 
 
 Tomten från Nordpolen hittade vi oxå! 
 
 Cimberli stoppade i sin önskelista i en aparat som gav den till Tomten. 
 
 Sen åkte vi hem med kalla trötta barn. Mamma och pappa gav Mike en present, undra om den blev den bästa åndå! 
 
 
 Nu har han en dumper och en lastare, om det nu heter det! 
 
Imån är det JulAfton! Kram och godnatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0