Inskolning

Nu är snön borta helt tror jag! Kom en mastig hög idag men den försvann igen. 
 
 
När Nicci somnade kastade jag på mej ytterkläderna och ut på altanen! Inte ofta jag hinner dra dom stora barnen i pulka runt runt på altanen :) Vi hann leka en bra stund innan lillegrabben vaknade. 
 
Denna veckan är det inskolning. Samtidigt som Andreas måste jobba helgen, han är alltså borta måndag-söndag-torsdag! Men som tur är har mamma lyckats ta ledigt! Tack mamma! 
 
Inskolningen har gått över förväntan bra! Jag har vart med dom hela veckan, men i morgon ska jag lämna dom själva! Jag har redan planerat vad jag ska göra mellan 10,15-11,50. Dammsuga sovrummet (enda jag inte dammsugit) städa färdigt toaletten, damma barnens rum, packa inför helgens bravader, vika tvätt samt crosstraina! Känns på nåt sätt själviskt att lämna dom när jag ändå är hemma! Ja jag ska gå en snabb promenad oxå! 
 
 
 Aaah jag avskyr primtal! 
 
Ha en fin helg! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0