Nötter

 
 
Sitter och funderar på fall jag är allergisk emot pinjenötter. Jag kan inte minnas att jag ätit det flera gånger. Men när jag åt det sist klia det massa i halsen och brände på läpparna. Jag var gravid då, kanske gjorde det att jag var extra känslig?! Alla andra nötter och mandlar äter jag utan problem! Jag får prova igen helt enkelt :)  Men grannen har nötallergi och i värsta fall kan jag rulla nerför baksidan på vår tomt och hamna i deras! Kanske kan rulla hårt in i deras fönster och lixom låna hans adrenalinsprura. /Alternativt gå till läkaren.
 
 
Nicci hel-nöjd i sin fina gåstol! Tack Linnea!
 
Men! Idag var jag hos läkaren på
barnmottagningen för Mike. Jag hade noga antecknat saker som jag tänkt ta upp med henne, saker som jag tycker är avvikande eller annorlunda beteende. Men glömde telefonen i jackan. Trots att jag bara fick fram en tredjedel av vad jag ville sagt, sa läkaren att hon vill skicka Mike till ett NP team i Borås! Sjukgymnast, Logoped, barnpsykog mm! Nu kommer vi få hjälp och rätt verktyg till Mike. 
 
Känns jättejobbigt och jättebra på samma gång. Känns jobbigt att det är nåt "fel" med Mike.
Känns bra för att vi gör vad vi kan för att hjälpa honom! 
 
 
Me and My Mike :)
 


Kommentarer
Linnéa

Så lite så!
Vad skönt att läkaren lyssnade på dig och att ni får hjälp. Och Mike kunde inte ha en bättre mamma än du, det jag helt övertygad om! Kram

2014-02-05 @ 07:46:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0