Älsklings födelsedag!

I lördags var vi på jakt efter en handukstork. Kräsen som jag är, var det självklart svårt att hitta den. Jag får helt enkelt beställa den på nätet!
 
 
i fredags fyllde älsklingen 30år! Då fick han denna fina vinflaskan av min mamma och pappa :) Bilden är tagen på midsommar!
 
Vi firade med att han jobbade till 16 :) sen kom hans och mina föräldrar, Sandra med familj och på kvällen var 2 polare till Andreas här! Hade köpt smörgåstårta från Ica maxi! Mumms!
 
Presenten från mej var spa! Det va längesen nu vi gjorde nåt själva. Blir spa med 4-rätters och lyxiga behandlingar! Ska bli mycker skönt! 
 
På lördagen gick vi ut i skogen och grilla korv! Tillsammans med mina systrar, kallt men gott ändå! 
 
 
 Mike dricker saft :)
 
 
 
 
 
 Myspys!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0