Längesen!

Nu var det längesen jag bloggade. Men vi har varit sjuka. Jag och Nicci är fortfarande förkylda men resten är friska. Alla barnen har haft feber. Cimberli yrade massor, trots att hon bara hade drygt 38 grader i feber (jag testade med flera termometrar för att va säker) jag blev riktigt rädd då hon sluddrade massor.
 
 
Nicci & Mike selfie! 
 
 
En efter några dagar inomhus var vi bara tvungna att komma ut och få lite luft, men va rått det var! (Jag visste inte att hjulen på ståbrädan blinkade hysteriskt när jag beställde den, men det ser ändå ganska kul ut!)
 
 
Jag och barna har vågat oss på att baka macrons! Yummy som vi säger!
 
 
 
 Nicci äter majskrok och tumme varvat med tå!


Kommentarer
Andreas

Älskar er jätte mycket. Kommer snart hem puss puss

2014-01-22 @ 07:15:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0