Bil!

onsdagen var varm, skönt och väldigt varmt ute! Jag och barna åt frulle och packade in oss i bilen och åkte till mamma i Espervik! 
 
 
Dagen före målade vi nästan klart lillastugan för att överraska Andreas när han kom hem. Cimberli gick runt med min telefon och tog kort, fatta shortsen sitter fint i baken och vilka spiror :))
 
 
Det va inte många timmar vi kunde vara på stranden, denna hetta! 
Sen gick vi till mamma och åt god mat och sen for vi hemmåt igen. Var tvungen att förbereda för kalaset på lördagen. 
 
På torsdagskvällen åkte vi ner till Espervik och lämnade barnen. 
På fredag morgonen flög jag och Andreas till Stockholm!
 
 
Denna skatt hitta vi där! 
Vår nya bil, blev precis sån jag ville ha!
Vit-check 
Volvo xc70-check
Summum-check
D5-check
Automat-check
Diesel-check
Inte exakt dom fälgar jag skulle valt själv men dom fick duga! 
Nöjd nöjd är jag! 
 
Nu blir nästa projekt att sälja Cayennen! Den blev faktiskt lite stött av att vi bytte till Volvon!
 
Kalasdax!
 
 
Jag jag hade bakat en Hello Kitty tårta och Sandra en Lego Chima!
 
 
Cimberlis favourit; rainbowcake! 
Mike gluffsar i sej spunnet socker.
 
Självklart hade vi hyrt in en hoppborg, liten ponnyridningshäst som var målad på sidan, sockervaddsmaskin samt en Clown till kalaset! 
Haha nej men kusin-Emilio fick en sockervaddsmaskin i present :))
 
Sen skulle alla killar bada! 
 
 
Cimberli och Novalie badade tillslut dom oxå! Jag står på avståd när dom vuxna hoppar kanonkula.
 
 Tack släkten för fint kalas! Andreas släkt, ni slipper inte undan utan får vänta med att fira till Augusti :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0