Nicci nyfiken

Nicci är jättelurig. Måste kolla honom varje sekund för han klättrar och äter på allt. 
 
 
Här hitta jag honom härromdan! 
Han springer när man försöker fånga honom och skrattar nästan tillgjort. 
 
Jag, Nicci och Cimberli var på köpcentrumet Allum i tisdags. Jättemysigt var det. Cimberli skulle köpa nåt för sina presentkort hon fick när hon fyllde år. Jag har nyss köpt massa nya kläder ( läs fyndat!) till henne och därför fick hon fria händer att välja vad hon ville! 
 
 
Här springer dom runt på det roliga aquarie-golvet! 
 
 
Dom hade en frozen youghurt bar med! En sån man får plocka vad man vill i! Cimberli valde m&m, jordgubbar, strössel och jordgubbsglass tror jag det var! 
 
 
Detta valde förresten Cimberli, en klänning, hårspänne med hår i diverse färger, glitter hårspännen och en väska med en gossedjurs hund i! Bra val tyckte jag! (Haha hunden på bilden är äkta, den hon köpte var nog en enhörning nu när jag tänker efter)
 
 
Sånna här har vi köpt med! Men dom är slut överallt, nu har jag hittat 4 och det fattas bara en, men jag jobbar på det! 
 
 
Jag och barna var på citygross och åt lite innan vi handlade! Nicci låg och sov och Mikie kom på att han älskade räkor, åt upp väldigt många av mina! Varmaste kaffet med! 
 
 
 
Potatis potatis! 
 
 
Massa goda Princess-potatisar! Cimberli åt massa! 
 
Nu nu måste jag lägga mej och fundera på vilken blomsteraffär jag kan ringa och fråga om mitt gräs! Mitt mörkröda gräs, hade vart lättare om jag visste vad det hette! 


Kommentarer
Spontana svägerskan;)

Lilla rara C! Man ser vem hon brås på;) rosa-rosa och lila! Pusskram på Er

2014-07-20 @ 21:16:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0