Glipa!

Jag har en glipa mellan mina fina magmuskler! Typiskt jag som trodde dom åkt ihop! Nu gäller det att träna dom, hårdträna! Ska lägga upp ett program till mej själv idag, ser jag inget resultat efter 4 veckor ska jag kontakta en PT! 
 
 
Typ där uppe är den! Huuu!
 
Planterat massor har vi gjort med. Potatis, självklart av märket Princess. Små bebi tomater, scharlottenlök, hallon och svartvinbärsbuskar. Samt Andreas hets-sådde salladslök. Blommor har vi satt i krukor och två oliv-träd. Nu fattas bara lite kryddväxter. 
Samt vildvuxna smultron eller jordgubbar eller vita jordgubbar som smakar annanas (är lite osäker på vad som sitter i krukan) 
 
 
Tyvärr åt klippis upp buskarna som jag fick av mina goda vänner Anna och Micke i 30års present förra året!  Men jag fyller ju 31 år snart ;) 
 
 
Planterade vita stenar i dom grå med :)
 
 
 
På mors dag fick jag fina blommor och fin choklad! Tack!
 
 
Här är vi på en lekplats! Och en härlig bild på Nicci på stranden. Han övar på att gå hela tiden! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0