Hipp hurra

På min födelsedag. I tisdags fyllde jag år!
När vaknade låg/satt detta på köksbordet:
 
 
I paketen var det ett par shorts och en rosa tröjja! As snyggt! Shortsen var lite stora men jag växer nog i dom! 
 
Mormor och mormors bror kom hit med mamma på morgonen. Barna var hemma från dagis både mångas och tisdag, jättemysigt! 
 
 
 
Jag fick blommor, pengar och en tomatplanta, en typ mynta och en timjan :) jag bjöd dom på Key lime paj och chreme fraishe grädde!
Receptet kommer snart!
 
 
 
Smaskens#Fräsht#Somrigt#
 
Sen kom min lillasyster med pojkvän på besök och sen kom mamma och pappa :) mamma är snäll som besöker mej 2 gånger :)) Grannen var här med en bukett blommor med, tack tack :) 
 
 
Nicci cowboy går för fullt :) dom andra äter glass fint. 
 
Andreas kom hem vid 19-tiden. Då firade vi med oxfile, sparris färskpotatis och morot i ugn! 
 
 
Senare anlände ännu ett paket! 
 
 
Tadaaaaaaa! Underbart snygg!
 
 
 
jag och min fina Cimberli! 
 
 
Snoddas physalis!
 
 
Här hitta jag mina gullesnuttor! Farligt! 
 
Nu nalkas midsommar! Hur firar ni? Med familj? Med Sambo? Med släkt? Själva? Hur ni än firar hoppas jag ni får en riktigt mysig midsommar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0