Regn

I fredags bestämde jag och Cimberli oss för att gå ut i regn. Det var ganska kallt, vi gick ner till mos strand och kände på vattnet. Ljummet! 
 
 
Cimberli tog på sej Mikes nya stövlar, lika bra hon går in dom, för Mike går hemskt dåligt i hårda stövlar :) 
 
 
Hittade smaskelibabb-goda smultron på vägen hem! 
När vi närmades oss hemmet ringde Andreas, min faster och hennes crew väntade i regnet. Dom campar i närheten och hade lovat att hälsa på i helgen! Dom hade med sej fika och vi fikade ute på altanen i regnet! Mysigt! 
 
Jag vill ha en sånhär väska:
 
 
 
Eller denna: 
 
 
Hoppas hoppas!
 
I söndag åkte jag och Cimberli och Nicci ner mot Espervik, när vi nästan var framme ringde Andreas och berätta att han skurit sej på en plåt i benet. Djupt me. Var bara att vända och åka till jouren! Doktorn sa att det var ett fult jack, sen klippte han bort en del saker i såret "hmm". Det syddes både utvändigt och invändigt. Läskigt hur det kan bli när man går förbi en plåt med barkpåse på axeln och tittar på Mike. 
 
 
 
Mike rymmer,  Han och Nicci hade jättekul i väntrummet, dom ropade pch skrattade och for runt. 
 Imån ska det bli tok varmt, jag ska in till sjukhuset och hälsa på en get. Nej skojja bara lite, men vi brukar använda ordet get, typ som i rida rida get :))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0