Sommar

Sommareb började vi med att fira midsommar. Hade en toppen förmiddag och en toppen eftermiddag! Vädret höll upp trots att vi var i Varberg! 
 
 
Jag lyckades till och med slänga ihop en krans, på bilden är den uppochner samt har blivit gungad och sparkad på :)
 
 
Andreas älsklingen i midsommar-mood!
 
 
Den goda räktårtan min favvo i alla lägen! 
 
 
Smaskiga cheeskaken med passionsfrukt på! 
 
 
Niclas fick jaga runt på Mike. 
 
 
 Cimberli och Novalie kastar sten :) 
 
 
Här är Snoddas jätteglad, men senare på kvällen skrek han och flera timmar på natten, stackarn hade öroninflammation! 
 
 
Jag och min Mikey! 
 
Midsommardagen firade vi hemma i Övre krok! 
Grilladd gott och hade hur mysigt som helst! 
 
 
Niclas låter som en val samtidigt som han lägger sej i vattnet. 
Tack för en fin midsommar! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0