Friska!

 
Nu mår vi bra! Lite snorigt kvar men pigga! Lite gips kvar men bara förhoppningsvis tills imån! 
 
Solen är här! Vi hade vårstädning av altan och trädgård i söndags. Det var inte jättemycket att städa men var härligt att va ute hela familjen. Vi grillade korv och sålde ståbrädan.
Nu har jag fått sålt syskonsittsen, ståbrädan och vagnen med sittdel. Har liggdelen kvar, men den ska jag lägga ut på försäljning. Bärsjal. Babygym och babysitter ska säljas med :) är verkligen kul att sälja saker, eller ja det är kul att få pengar i alla fall :)
Skickade vagnen med nåt som heter blocketpaketet! Väldigt smidigt, man skriver in vikt längd och sånt på det man ska skicka sen betalar dom som hämtar ut det. Då kommer pengarna in på mitt konto! Dom har 24 timmar på sej att se om dom vill ha vagnen eller inte.
 
 
Är osäker på vad Andreas gjorde med huvudet i poolen, men det såg kul ut :) 
 
I går var vi inne på barnmotagningen i Borås. Träffade läkare och sjukgymnast. Pratade om Mike och läkaren undersökte honom lite. Sen togs det blodprover och hemma fick jag försöka ta urinprov, vilket gick över förväntan bra!
Nu väntar vi på tid hos sjukgymnast och logoped, magnetröngen och svar på proverna vi tagit. Detta kommer ta lång tid! Dom säger inte direkt vad han utreds för. Men han är sen i utvecklingen, det vet jag! 
 
 
Här är vi på barnmottagningen i Borås! Mamma var med och passade Cimbelri och Mike :)
 
Var inne hos ortopeden igår för att ta bort Mikes gips! Det gjorde dom men benet var forfarande av! Nytt gips! Trist, jag som hade tagit med 2 skor! Och som tänkte bada hela honom direkt när vi kom hem! 2 veckor till med gips! 
 
 
Gipset tar ju ett dygn innan det torkar, Inte jättelätt att hålla honom still, jag och killarna fick helt enkelt gå ut och gå! När vi gått en timma märkte vi att kylväskan var borta ( den med nödproviant i) Vända och gå tillbaka igen halvvägs till hanatorp där låg den och grät! Men blev jätteglad när jag tog upp den i famnen! Sen kom mamma som tur var och kunde hålla ett barn åt mej <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0