Snart bra!

Hela familjen har vart sjuk! Eller nej inte Andreas han har klarat sej! Cimberli hade feber tre dagar och killarna feber i en vecka. Jag hade feber med! Influensa hade vi nog. Läkaren trodde att killarna fått virus efter virus då dom var feberfria en dag mitt i allt. Alla har haft eller har en jäkla hosta med. Cimberli stackaren hostar myclet på nätterna.
Inte lättare när Mike måste bäras med, han går inte på benet än, men har stått upp ett par gånger på det nu. 
Killarna har fått ligga i min säng och Cimberli i spjälsängen! Haha alla får inte plats! 
 
 
Mamam har sovit här ett par nätter, tur det! Tack mamma! 
Jag har fått ge både Ipren och alvedon samtidigt för att få ner febern. Mike har varit värst allmänpåverkad men Nicci och Cimberli har vart okei ändå! 
 
Men va otillräcklig man känner sej när dom inte mår bra! 
 
Men en nu börjar vi piggna till! Cimberli har vart på förskolan igår och idag! Medans jag och killarna satt hemma och drack latte hela dan!
 
 
 
Och åt lyxig choklad som blombudet hade med sej på alla hjärtans dag :) 
 
 Nej helt ärligt bar jag runt på två snorliga skrikiga barn, samtidigt som jag diskade tvättade och plockade undan :) sen var vi ute på promenad! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0