Barnpsykolog!

Vi var hos en trevlig gubbe som var barnpsykolog idag! Fruktansvärt kompetent. Men givetvis ska vi inte träffa honom mer, dels för att han ska gå i pension och dels för att vi från och med nu tillhör Habiliteringen! Där har dom en egen psykolog, hoppas det är en likadan gubbe! 
Han gjorde massa tester på Mike, kan du mata dockan, vart är magen, stapla klossar, peka på olika saker i böcker ex vem cyklar, vem äter, vart är bollen. Sånna tester var det! En och en halv timma tog det.
Mike klarade endel! Men inte allt. Han har svårt att koncentrera sej ibland. Men gubben skulle kolla igenom och räkna poäng på testet och sen ringa mej. 
 
 
 
 Hur goda recept var det inte i denna då! Hittade den på pebes i Fristla! Smask!
 
När jag, Mike och Nicci hämtat Cimberli på förskolan var vi hemma och lekte lite på altanen. Sen gick vi promenad 
 
 
TjockeNicci somnade gott i värmen! 
Sen kom mamma och Cimberli bjöd henne på stora bullar som vi bakade i helgen!
Hon bjöd även Diamond hunden vilket resulterade i att Diamond flög på Zessie för hon nosade på bullen, och det blev värsta hundslagsmålet. Jag lät dom bråka ett tag, eller ja jag lät Diamond hugga Zessie. En gång jag la mej i deras bråk högg Diamond hål på min hand.
Men när dom bråkade in i Nicci och Zessie såg väldigt underlägsen ut stoppade jag in handen ändå! Sög tag i Diamond och slet bort honom. Då pep nån högt, trodde först det var nån hund men det var Nicci stod och pep! Stackars Nicci var jätterädd. 
 
 
Här ser ni lite av andra sidan friggeboden. Mike tränar sej att gå i trappor. Går sådär :)
 
 
Cimberli tränar på att krypa på muren, Zessie sprang fram och tillbaka och inspirerade henne :)
 
 
Nicci leker tittut och Andreas fixar pool! 
Vilken sommarvärme! Snart semester, vad ska ni hitta på då? Vara hemma eller åka iväg? Vi försöker planera in Astrid Lindgens värld, Liseberg och typ några mer saker :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0