Blogg!

Jag har blivit väldigt dålig på att blogga, men lovar att bättra mej! Haha eller jag är väl inte jättedålig, eller :)) men jag menar att jag bloggar för sällan! 
Förra helgen var vi nere hos pappa i Espervik och firade lite påsk och kusin Novalie som fyllde 6 år! Ska fira henne till sommaren egentligen men ja ville fira!
Jag hade bakat en tårta till henne. 2 gånger. Första gången gjorde jag för lite smet, andra gången hade jag för lite ägg och Cimberli tappa ägg såklart :) hon leker ofta att äggen är typ gubbar eller hästar som ibland leker lite för våldsamt. 
 
Kusinerna Emilio och Novalie var påskiga :))
 
 
En egenkomponerad Rainbowcake!
Andra gången blev ganska bra ändå, jättegod med! Creemchees fyllning mumms! 
 
 
Sen var det båt dax! Här har pappa kört första lasset till ön :) Pappas nya båt skulle provas. Det gick hur bra som helst! Jag gillar inte att åka båt, ro en eka är väl en saken åka fort-då skriker jag. (Jag ropar ordagrant aaaaaaaaaa) 
 
 
Nicci undra varför vi satt oss i en båt! 
 
 
Flytväst på Niclas! 
Vi åkte ut till knarrskär, tror jag ön heter. Grillade och åt bulgursallad med salami som jag slängt ihop! 
Snart ska vi till the Reef! wiii!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0