Helgen

Helgen bjöd på brudhippa :) min söta vän Linnea som gift sej i smyg blev glatt chockad och överraskad! 
Puss på dej och tack för spinningpasset! 
 
Cimberli har börjat med en ny outfit :)
 
 
 
 
Denna dräkt eller sk snurrkjolar är det som gäller! 
 
Hon lärde sej cykla med! Jag köpte en balanscykel för någon månad sen och direkt när hon använde den såg jag att balansen fanns där! 
Jag tog bort stödhjulen på hennes vanliga cykel och hon cyklade fort, trampade som en galning! Samtidigt ropade hon "kalla mej inte Cimberli, kalla mej Samantha Cavaletti." 
Helt plötsligt hade cykeln blivit en häst vid namn BonBon. Fantastiskt vilken fantasi! <3
 
 
Här var vi på en lekplats Mike klättrade jättefint men kastade sej ordagrant  ner för rutschkana, snabb som attan! 
Sen fick Mike tag i vattenslangen :) 
 
Vad ska ni göra i helgen? Ska bli varmt ju! Grilla?  Sola? Plantera blommor? Åh vad jag vill plantera! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0