Migrän

Jag har haft migrän i helgen! Fy fy fy! Helt handlingsförlamad har jag vart. Tillslut tog jag treo i tron om att det skulle hjälpa men suck. Det gjorde ju att jag inte kunde amma i natt med. Men det gjorde inget :) Andreas tog honom hela natten och det gick över förväntan! 
 
 
Nicci älskar sin tunga! På översta bilden har han hejjaramsa för andreas som springer fram och tillbaka med gräsklipparen och i mitten försöker han dra ut haspen och rymma :))
 
 
Mike och jag selfie!
Imån blir det möte med specialpedagog från förskolan och sen ögondoktor! Mike utåt-skelar med båda ögonen och är extremt ljuskänslig! Men skelningen har blivit mycket bättre. 
 
Jag håller på att planera sista trädgårdsbiten. (ska fota den imån).Jag är nästan färdig! Jag kan lova att det inte blir som ni tror :) Jag goez bananaz :)) men hoppas på ett bra slutresultat. Andreas kollade lite märkligt på mej när jag visade honom lappen jag skissat ner trädgården på. Sen sa han: det är en väldigt liten lapp du ritat på (typ 4X7cm)! Ja men du ser väl hur det ska vara ändå svarade jag. Han ska ju nämligen göra trädgården, gräva lite, plantera lite och sånt! Hur ser er drömträdgård ut? Gräs? Asfalt? Massa blommor? En gammal hästkärra med blommor i? 
Nu ska jag kolla på film för åskan tog min tv-bild!   Hoppas den inte slog ner i antennen och isf bara att det var antennförstärkaren som gick sönder. 
 
Nicci har tänder som en lisebergskanin!
 
 
De förbannade skåpspöket har vart hemma igen, STÄNG efter dej säger jag bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0