Special

Idag var jag och Nicci på möte med special-pedagogen på Mikes förskola! Hon berättade för de andra pedagogerna att Mike behöver ett bild schem för att han ska förstå bättre. Eller ja, för att förtydliga vad som ska ske. Dessa barn gillar rutiner väldigt mycket. Men hey, jag är redan the Queen av rutin :) jag älskar själv rutiner samt måste ha det då jag är själv med barna på veckorna. 
 
 
Här är förresten en bild på den sk trädgården som ska fixas! Ni ser ju, en brädhög, en slags friggebod, en hög med grus och en grävmaskin. Får se vad vi kan åstadkomma med dessa :) 
 
Vi var även på ögonmottagningen idag jag och Mike. Mamma var hemma med dom andra två. Tur var väl det för precis innan jag skulle åka kom en gubbe som skulle fixa tv-antennen. Och precis innan jag åkte kastade Cimberli en sked i huvudet på honom, jag kunde knapt ursäkte henne för jag skämdes fruktabsvärt samtigit som jag inte kunde hålla mej för skratt. 
 
 
Här flydde jag fältet, om ni zoomar ser ni sked-huvud-gubben! 
 
Ialla fall, det gick bra på ögonmottagningen. Han skelar inte jättemycket och det har blivit bättre. Han har knapt nåt brytningsfel, elle ja han har inget som räknas utan ser alltså bra! Toppen! Uppföljning om ett halvår igen! 
 
 
 
Lätt att ta kort när han jagar mej! 
I morgon blir det barnpsykologen på barnmottagningen i Borås! Får se vad han har att säga. Men vi måste dit för att få komma till habiliteringen. Men har redan fått ett brev om att inom tre månader ska vi få en tid! 
Nu kom Cimberli ut med toapapper mellan skinkorna som en svans och sjunger what the fox say :))
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0