Mike på sjukhus

Ett av Mikes sjukhusbesök är idag. Detta har jag väntat på länge. Inatt ska Mike ha på sej två band runt magen, en bandspelare, två ploppar, en pox samt att han ska filmas! Samt en grimma!
 
 
Här gräver han lego på avdelning 334 A på drottning Silvias barnsjukhus! Vi har träffat läkare och ett par sköterskor. Nu väntar jag på att Mike ska somna, men han är för uppspelt. Detta för att utreda hanns sömn.
 
 
I väntan på Mikes sömn fick vi åka iväg om vi ville. Jag körde som vanligt ett par extra varv och sen var vi framme på Allum. Vi älskar allum. Där fick Mike välja vad han ville köpa på BR. Han valde tre bilar. Sen åt han frozen youghurt i en youghurt-bar. När han börja äta sin glass kom jag på att godisar blir jätte hårda på glass, och att Mike väldigt lätt sätter i halsen av olika konsistenser. Därför hetsåt jag upp alla godisar, folk runt om trodde jag var antingen elak eller väldigt hungrig.
 
 
Här äter vi godis i väntan på John Blund!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback