Sjukhuset

 
Här vägrar Mike äta, jag väljer mina bråk. Därför får han ha leksaker vid bordet!
 
Natten gick bra. Fast Dag/kvällspersonalen ville att dom på natten skulle sätta på Mike alla apparater. Därför höll jag Mike vaken. Vid 19 tiden var han trött som vanligt. Men jag lyckades hålla honom vaken.
Han var hyper och sprang runt som en tok och lekte med sina bilar. Jag försökte natta honom massa gånger.
 
Jag hade köpt lite godis och snax som jag tänkte äta på när han somnar, men det blev inget med det. Inte bara flr att han somnade sent men även för stt han hade både kamera och bandspelare på sej. Sitta där och knapra kex!
 
 
Här ligger min Mike och sover gott! 
 
 
Han fick ha dubbla tröjjor på sej för att allt skulle sitta på plats! 
Helt jätte duktigt att man kan sova med allt detta på! 
 
På morgonen vaknade jag och gick upp på toaletten, sen sa jag till sköterskorna att de kunde ta bort banden då jag skulle väcka honom snart. 
 
 
Här är ploppen! 
Sedan åt vi frukost och körde hem! 
Nör vi kom hem väntade en present på mej! En IPhone 6! Tack älskling! (Cimberli och Nicci och Andress och Zessie väntade med på oss) . 
Nu väntar vi på svar från undersökningen, får se vad doktor Ewa säger! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0