Mycket

Nu har det vart mycket, jag försöker balansera skola, hem, fritid och familjen. Går sådär, det är väldigt mycket att läsa nu denna kursen i skolan. Introduktion till Vårdvetebskap heter den. 
Familjen, jag har haft dåligt samvete för att barna ska vara långa dagar på förskolan. Jag vet ju att det är som ett arbetspass för dem att vara där. Vissa dagar är dom där från 7,40-17. Vilket är aldeles för länge. Jag hade vart helt slut om jag skulle vart i skolan de timmarna! Jag är helt slut bara jag går 9-16, då har jag ju ändå rast med. 
Men som tur är har jag slutat tidigare varje gång, dom har inte vart där längre än till 15! Perfekt! 
 
 
Jag och min homie! 
 
 
Denna lilla pluttenutt har jag träffat med! Lille bebi Kevin! Ur söt. Ögona är söta, näsan är söt, munnen är söt och den lilla kroppen är söt!
 
 
Jag spontanåkte till Gekås, helt spontant var det inte. Andreas fixade poolhus och jag och barnen var i Espervik. Då tänkte jag ta en stund för mej själv. Åkte därför till Ullared!
Jag skulle köpa ett ipad mini 3 skal. Helst med ett tangentbord i! Men det fanns bara ett svart tråkigt och se. råka jag köpa ett för litet :) hur man nu gör det! 
Någon stal min vagn. Jag trodde först jag tappat bort den. Men nån hade provkört den en bit bort. Efter en stunds letande hitta jag den! Som tur var hade jag varken väska eller jacka i den! 
 
 
Min stackars lilla Cimberli, hon ramla i soffan när hon snurra runt och slog i huvudet i soffbordet. Jäklar vad det blödde. Jag blev riktigt rädd och undrade hur jah skulle få det sluta blöda. Men vi han bara ut i bilen sen hade det slutat! In till jouren på säs i skene och limma! 
Men hon var jättemodig! Satt helt stilla när dom tvättade rent såret och limmade! Sen åkte vi till skene bokhandel och köpte en ponny till Cimberli! 
 
 
Nicci har lärt sej bajsa och kissa på toan! Han kan även torka pungen och fötterna :) 
 
 
Jag har haft dessa barn och mamma och katt på besök med! Min syster Sandra var och ösa på vår lillasyster och Kevin, då fick jag passa dessa snälla barna. Emilio, som blir 9 till sommaren sa att jag var som en chef. Inte i possitiv bermärkelse. 
 
 
Nu ska jag sova! Är trött! Skriver mer snart! Hur har er helg varit? Firat alla hjärtans dag? Eller tycker ni inte om den dagen? Natti! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0