Skola och utgång!

Det är rörigt i skolan, mycket att lära sej men framförallt mycket att ta redan på själv! Det är få av förelärsarna som berättar i förväg vad man ska ha läst. Jag försöker vara noggran och kollar på hemsidan (där allt man får veta står) men det är svårt när det inte står något, bara vilken bok man ska ha. Jag mailade en av föreläsarna men fick inget svar! Svårt! 
 
 
Denna fina blomman knackade på dörren!! Hur glad blir man inte när man får blomsterbud då! Tack Sandra och Emmiz! Jag blev helt "lipig" för att citera Sandra ;) 
 
 
Min princessa ( eller Rainbowdash som bilden föreställer) 
 
Vi älskar snö! 
 
 
Jag och Cimberli badade, åt godis och hade ansiktsmask i fredags! Godisarna blev lite kladdiga men vi hade väldigt mysigt! (Japp min näsa försvann den dagen).
 
 På lördagen var jag ute med mina goda vänner Micke och Anna! Mickes syster, hennes barn och flickvänner var med dom med! 
 
 
 Jag, Micke, Anna och Tina förfestade hemma oss mej! Vi var lite ringrostiga men jag tycker vi klarade det galant! 
 
Väl ute kändes det väldigt skumt, ganska obekvämt med. Men kul samtidigt :) 
 
 
 Här är dom med BB gänget, eller ja en del av dom! Philip, Krissie var jättetrevliga! Anna som jag trodde skulle va jättegullig var näst inpå otrevlig. Hon verkade besvärad när jag frågade om jag fick ta kort på henne och min Anna. märkligt beteende när det är det hon får betalt för. Kanske hade lingonvecka och världens mensvärk, då förstår jag henne. Nåt sånt var det säkert! 
Kristoffer missade vi lite att prata med, men det lilla samtalet som ägde rum var kul, missupfattande och trevligt ;)) 
Champange bjöds man på undertiden man var i BB-stjärnornas vip bås, men jag gillar verkligen inte Champange.
 
Kvällen bjöd för övrigt på allt, kladdigt dansgolv, aldeles för hög musik av en fd kriminell DJ, fulla typer, fulla typer som babblar osammanhängande, läskig stank, träff med gamla vänner jag inte sett på flera år och slagsmål! Perfekt kväll ;)  
 
 
Jag beställde ny olja härromdan! Bara älskar Nashi argan Oil! Den använder jag efter varje hårtvätt, eller när jag blött håret! Fick även gåvor med i paketet! Perfekt med en mini olja, jag gillar moroccon Oil med, håret blir nästan ännu finare av det ! Men håret blir inte lila lätt att kamma ut som det blir med Nashi! Jag hade tänkte köpa ett litet resehårspray men nu fick jag ett! Jippoiiiii! 
Perfekt nu när det snart är spa-dax igen! 
 
Nu ska jag sova! Har tidig föreläsning i morgon. 
Sov fint imån är det fredag! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0