Vår

Snön är här igen, nej men det snöar och försvinner på en gång. Har ändå känt lite vår i luften! I helgen blev jag sugen på att göra vår-fint i trädgården, men det får nog vänta lite. 
 
 
Hur hade ni det förra helgen förresten? Firade ni alla 💜 dag ordentligt? Vi firade min storasyster med som fyllde år! Var i Värnamo. 
 
 
 Sandra, Andreas, Zessie och Charlie sitter och päser :) 
 
(Ja dom ska köpa nytt bord för de har fått vattkoppor! )
Vi bjöds på god kyckling och god cheeskake med härlig hemmagjord kolasås på! *Smask*
 
 
 Nicci och Mike sprang upp och ner för trappan. Nicci är väldigt duktig klättrare men vi har ju inga trappor hemma. Mike snubblar ju lätt för han är lite hafsig! Nicci ropar ajaj på bilden 😄
 
 
Jag fick för mej att jag skulle stå på Niclas, som Andreas gör på bilden. Men jag var aldeles för klen, har ingen armstyrka. Därför envisades jag med att se om Andreas orkade! Jippie det lyckades! 
 
 
 
Detta armbandet fick jag! Jag hade ett likadant med har tappat det! 
 
 
De vackra rosorna fick jag med av min fina man! Gillar ni den nya lampan? Jag gör! 
 
Well well nu har jag avklarat 30% av första kursen! Skulle ha klarat 40% men Mike kräktes i söndags natt. Därför missade jag ett reflektionssemminarie! Haha *stavning*? 
Jag har haft hemma alla barna nu måndag tisdag för stt dom andra inte ska smitt vidare på förskolorna. Om det nu är magsjuka, Mike spyr ju ibland och har gjort sen han var liten! Jag hade vikt all tvätt i söndags men nu är det hur mycket tvättad tvätt som helst! Sängkläder, handdukar, kläder ja allt som vi rört under dagen har jag tvättat igen! 
 
 
Men bus Mike har mått bra hela tiden :) har ätit och vart pigg! 
 
 
 
 Min söta docka fått klippt av håret, det var jätteslitet och luggen lång! Har vart iskallt ute och jag har eldat varje morgon! Behaglig värme! 
 
En sak som jag anser är lyx är motorvärmare, eller dieselvärmare! Hur gott är det inte stt sätta sej i en varm bil då! 
Jag och barnen var i knalleland och shoppade i fredags. Var mysigt och lite kaotiskt. Men vi köpte det vi skulle och var nöjda! 
 
 
Nu ska jag och min hund sluta läsa och sova! Men först ska vi fundera på varför och vem som kom på att ha senap på hamburgare! 
 
 
Godnatt! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0