Älskling

I lördags fyllde min Andreas år! Jag hade köpt en fin tröjja, Cimberli har köpt strumpor på Joel till honom, hon var mycket nöjd! Sen fick han en valfri resa från mej! Får se vart det blir, men blir garanterat en resa i Sverige med övernattning på nåt gott hotell! 
 
 
Grattis Älskling! 
 
Andreas valde på sin födelsedag att han och hans papa skulle snickra i pool-huset! Sen var hans föräldrar här på fika. Sen hade jag bjudit våra fd grannar som flyttat till Varberg. Vi åt tårta ( alla utan grannen som var nötalergiker, stackars ) och en bit mat och hade jättemys! 
 
 
 
På söndagen var vi på spa! 
 
 
Här är vi i ljusrumme på Asia Spa i Varberg. 
 
 
Fotbad med utsikt över stan och fästningen. 
 
Hur börjar ni 2015? Med nyårslöften kanske? Jag tror inte jag har nåt, men ska fundera på det! Jag gillar nyårslöften! 
Nu ska jag städa bort julen! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0